gila lahh

assalamualaikum
lama kan tak update blog ni ,
look ! berhabuk siakkk
okayy first
saya nak cakap
HAPPY BELATED BIRTHDAY
and
HAPPY ANNY
to
naimah ayunii 

second ,
fuhhhh !
3 minggu beb tak balik rumah
duduk jehh dekat hostel yang macam ape tuhh  ,
macam ape jehh
macam macam perkara belaku selama tiga minggu tuhh .
dan disini saya nak cakap yang saya
jatuh sebanyak 2 kali di hostel .
bengkak siakk lutut ,
jalan pun macam orang tua !
third ,
alhamdulillah !
saya dah full 100% pure oriented hostel !
best gila seyhh :)
moment yang paling malu , bila segelintir senior suruh
saya cium , peluk , cakap ayat jiwang jiwang
dekat kakak saya
SHARIFAH RAHMAH BINTI SYED MUSTAFA KAMAL
but its okay , sebab nak full kan oriented tuhh !

then for the first time saya tidur dengan f4 iaitu
ketua dorm saya sendiri !
first time bebb *ketawa bangga
haha

ramai orang tegur yang muka saya
dah hitam
haha ><
nevermine lahh , i dont care what people say !

okayy sampai disini jehh dulu
bye !